Hvordan jeg elsker dig, jeg vil tælle de måder, her er hvordan jeg gør det på løsninger blæk!

Efter at have været i branchen i over 20 år sidder jeg forundres over ændringen af business. Jeg startede ud af universitetet arbejder for en stor canadiske Bank. Hver kontomanager havde en sekretær og normen blev ser mange bankansatte med ti, tyve og endda tredive års pligtopfyldende service til deres arbejdsgiver. De fleste af kontoadministratorer fik nominelle rejser hvert år og for det meste de var meget ubehageligt med computere eller teknologi. Hvis du kigger rundt på bankansatte i dag, er der meget få ansatte med over 5 års erfaring. Alle ansatte er meget komfortable med teknologi og computere. E-handel og netbanker er meget almindelige. Der er meget få sekretærer og kontoadministratorer gør alle deres skrive for korrespondancer i sig selv. Aktieoptioner og præstationsbonus er normen. Vi har forvandlet den me generation, hvor vi vil bo med virksomheden, så længe det er godt for mig. Som kloge selskaberne i dag holde deres medarbejdere indtil det ikke passer til deres behov, hurtigt tilbyder fratrædelsesgodtgørelse pakker i stedet for at blive belemret med en uønsket medarbejder.
Er det virkelig bølgen af fremtiden? Efter at have forladt den store corporate verden for at starte min egen virksomhed i udskrivning og salgsfremmende produkter, ser jeg som iværksætter efter iværksætter fortælle mig, at det sværeste at finde, er gode folk til at arbejde for dem. At være i denne branche, jeg interagerer med alle typer af virksomheder, både store og små i brancher som uddannelse, mode, finansiering, produktion, teknologi, regnskab, medicin, farmaceutiske samt apparat industri. Teknologi er rigeligt, og du kan finde et væld af software til at køre din virksomhed korrekt. At finde og fastholde kvaliteten medarbejdere er udfordringen. Jeg besluttede, at hvis jeg fandt der enkelte at jeg ville gøre, hvad jeg kunne for at bevare dem. Denne mean’t flekstimer, forståelse af personlige problemer og lytter til konstruktiv kritik. At give mulighed har for avancement til at gøre medarbejderne ser på deres arbejdspladser som karriere og ikke transiente stop undervejs, også hjulpet mig beholde mine medarbejdere. Chefer skal i dag behandle deres medarbejdere med respekt og ser på dem som en del af puslespillet snarere end det sidste stykke af totempæl.
Nu, hvor vi har beskæftiget os med medarbejdere, hvordan skal vi håndtere kunder eller klienter? Svar efter min mening er Lyt til dem. Må ikke skubbe noget ned deres hals. Hvad der er godt for én kan være helt forkert for en anden. Ikke være dogmatiske. Fleksibilitet og hastighed til at reagere er nøglen til enhver virksomhed i vækst. Service, service og service vil hjælpe dig med at bevare konti. Loyalitet er blevet et levn begreb, og konkurrencedygtige priser er blevet normen, service og evnen til at gøre dine kunder føler, at de er specielle, vil spille en stigende rolle i voksende din virksomhed. Forvisset om, at den eneste garanti du har i erhvervslivet er, at ligegyldigt hvor hårdt du prøver, uanset hvordan rigtige du befinder dig i beslutningsprocessen, kunder kommer og gæster vil gå. Lære at udnytte din tid effektivt. Hvis du mister en kunde en klog business praksis ville være at forsøge at finde ud af hvorfor? Når du assertained grunden, se, hvis du kan afhjælpe problemet. Hvis efter et par mislykkede forsøg du har gjort nogen fremskridt, Move On. Spilde for meget tid kunne devistate din virksomhed yderligere. Omgruppere og forsøge at finde ud af hvordan du kan erstatte denne kunde og tiltrække endnu flere nye. Forretning er forretning, så prøv ikke at tage det personligt. Leve og læring er din bedste uddannelse. Hvis du har brug for hjælp eller råd Giv mig et kald på 514-337-2238 eller besøge min hjemmeside på løsninger blæk, hvis jeg kan hjælpe det ville være en fornøjelse at hjælpe andre, som mange mennesker har hjulpet og rådgivet mig.
Steven Schneidman

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Scroll to top