Advarsel: Ikke starte en virksomhed, indtil du læser dette – de største fejltagelse virksomhedsejere gør, og hvordan du kan undgå det

Hvad er grunden til hvorfor du ønsker at starte din egen virksomhed, for at tjene nogle penge, til at være din egen chef?
Ked af at sige, men disse er ikke gode nok grunde. Du nødt til at være mere specifik.
Hvis du går ind i erhvervslivet, du ved, hvordan man kommer ud. Jeg mener, du ikke bør være i virksomhed af den forkerte grund i første omgang. For eksempel kan nogle mennesker være i erhvervslivet fordi de mistede deres job eller deres chef bare fyret dem, og de har arbejdet for virksomheden i de sidste 10 år. Og de tror de ved så meget om virksomheden som chef i virksomheden.
Eller måske deres forældre gik væk, og de bare slags overtage familie virksomhed, eller de kunne ikke finde et job og de skal starte deres egen virksomhed.
Så, de fik i erhvervslivet uden at vide, hvad virksomheden handler om.
Medmindre du planlægger at arbejde indtil den dag du drop dead, skal du have en exit-strategi. Du skal vide, hvorfor du kom ind i virksomheden i første omgang. Det, jeg siger, er dette:
Hvad er formålet med at starte virksomhed i stedet? Hvad du håber at få ud af din virksomhed, og hvordan du ønsker din virksomhed at tjene dig? Nu, der er afgørende – hvordan du ønsker din virksomhed at tjene dig? Fordi de fleste mennesker som jeg nævnte tidligere ville komme ind i business, fordi de ønsker at blive deres egen chef eller har brug at tjene nogle penge.
Så, når du starter din virksomhed, hvad vil du gøre?
Vil du sælge virksomhed for en enorm nogle og gå på Pension? Vil du holde business og udbetale din tid, måske uddelegering af dag – til-dag og gøre en enorm passiv indkomst? Eller vil det være en malkeko for dig? Eller er du gonna franchise din virksomhed og indsamle franchise gebyrer som McDonald og King burger?
Eller måske har du større mål – du skal tage din virksomhed offentligt, hvem ved?
Du skal kende alle disse ting. Du skal vide, hvordan man kommer på – hvor du vil få på, hvordan du skal komme i gang. Thats hvad jeg mente med exit-strategi.
Uanset den virksomhed du befinder dig i, fungerer de fleste virksomheder som et 3 benet taburet. Du har brug for alle de tre ben, ellers afføringen falder. De tre ben i et omstillings-ness er: produkt og service, drift – hvordan håndterer du din virksomhed? Og hvordan du markedsføre dig markedsføre dine produkter og tjenester?
Du kan have de bedste produkter og tjenester i verden, kan du køre den bedste office i verden, men medmindre du lade folk vide, hvad du gør, medmindre du markedsføre din virksomhed, du vil ikke have en succesfuld forretning.
Der er en kæmpe, kæmpe misforståelse blandt virksomhedsejere: Hvis du bygger det de vil komme. Hvis du bygge en bedre musefælde vil verden være en sti til din dør. Noget, right?
I dag, behøver du ikke en bedre musefælde. Det er forbløffende, hvordan nogle iværksættere uddelegere deres markedsføring til en direktør for marketing. Jeg mener, det er, hvad bringer i penge!
Marketing er din virksomhed.
Ingen markedsføring, ingen salg, ingen forretning. Så, du bør bruge tid på at fremme din forretning, markedsføre dine produkter og tjenester, bare fokusere din tid på markedsføring, fordi indtægter vil tage sig af en masse problemer.
Nogle virksomhedsejere billede reklame i stedet for direkte respons reklamer.
Jeg vil male et billede i dit sind. Nogle salg rep viser bare på døren, og han sælger reklameplads i avisen, eller radio, eller fagblad, eller hvad. Han fortæller dig “du er nødt til at køre 15 – 20 gange, denne annonce du opretter toppen af sind opmærksom-hed. Hvis du kun kører det et par gange, det virker – har du køre det 15 – 20 gange “.
Det er normal reklame, højre? De fleste virksomheder ejere sporer ikke det, og de bare fortælle dig, du er nødt til at holde kører det igen og igen og igen.
Og her er grunden-her er hemmeligheden. Du kan ikke formere sig nul. Hvis du ikke får et svar i dag, du vil fortsætte med ikke at få et svar, periode.
Medmindre du gør eller lære direkte respons reklame – ikke medmindre du er McDonald eller Coca-cola, jeg går ud fra du ikke har et par millioner dollars i dit annonceringsbudget til at bestille billede reklame – men du er nødt til at direkte svar reklame.
Det betyder den reklame dollar du bruger er målelige og ansvarlig.
Hver dollar du bruger må være målelige og ansvarlig. Dette er den måde, bør du kigge på den. Forestil dig du har til at skrive en check til media rep på mandag. Annoncen har fremgå af offentliggørelsen på onsdag. Så får indtægter på onsdag indsat på banken på fredag. Således at kontrollen du skrev mandag rydder.
Det er den måde, du skal kigge på reklamer. Hvis du bruger $10, hvor meget er gonna komme tilbage i dollars – ikke “Åh, jeg oprette en toppen af mind awareness”, – jeg elsker det – “Jeg får mit ord, mit navn derude” billede ikke betale regninger. Du har brug for kontanter, så du skal kende investeringsafkastet. Marketing er alle matematik. Det handler ikke om kreativitet. Hvis en annonce ikke virker, holde kørende det. Hvis det ikke virker, så du nappe det, at forbedre den.
Så, Hvornår starter din egen virksomhed, hvis du har en exit-strategi, en forståelse af vigtigheden af marketing og lære brug direkte respons reklame. Du vil absolut undgå nogle den dødelige fejl, som nogle virksomhedsejere.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Rul til toppen