Løse til fokus på resultater i 2006 — Website resultater, der er!

Hvis du er ligesom de fleste mennesker, du har lovet, om entusiastisk eller modstræbende, et par nye år beslutninger for 2006. En beslutning du ikke måske har overvejet er at forbedre dit website resultater i de kommende år. Tænk over det, hvor mange af dine beslutninger har den reelle muligheder for at tilføje til din bundlinje? Hvis dit websted ikke er giver resultater, er det tid til en forandring.
Tilpasse dit websted med dine forretningsmæssige mål
Hvis du planlægger en hjemmeside redesign, større opdatering eller forny dette år, tage en holistisk tilgang. Ikke bare opdatere udseendet og fornemmelsen-tænke over, hvordan din hjemmeside kan hjælpe du opnå dine forretningsmæssige målsætninger. Hvad er formålet med dit websted? Hvad er dit websteds primære mål? Er du forsøger at generere kvalificerede leads, øge aktionærernes interesse, uddanne og informere, bedre service eksisterende kunder, tiltrække nye medarbejdere eller forretningsforbindelser, øge salget og ydeevne? Hver webside bør have en underliggende formål/mål og en iøjnefaldende opfordring til handling.
Optimere dit websted til søgemaskiner
Din hjemmeside vil have lidt at ingen effekt på din bundlinje, hvis din udsigter ikke kan finde den. Sikre, at du medtager søgemaskineoptimering og/eller reklame i din Web-årsbudget. Der er ingen bedre måde at drive målrettet kvalificerede besøgende til din hjemmeside! For at få succes, skal søgemaskineoptimering, resultatmåling og tuning blive konstanter i dit websted udvikling og vedligeholdelse.
Optimere dit websted til dine kunder
Der er afsat en procentdel af din Web-årsbudget til stadighed optimere, måle og tune din kundeoplevelse. Gør dit websted let at bruge, tydeliggøre den unikke værdi proposition og føre dine kundeemner trinvise til dine opkald til handling. Fokusere på websted usability problemer, forbedre opfordringer til handling, effektiv kundefokuseret kopi, opt in abonnement type tragte, øge konverteringsfrekvenserne og faldende side og/eller shopping cart nedlæggelse priser.
Fokus på dit websted ydeevne
Spore, måle og analysere din Webstedseffektivitet omhyggeligt. Forstå, hvordan besøgende bruger dit websted vil hjælpe dig med at identificere, hvor du skal tilbringe din tid. Fokusere på at forbedre effektiviteten af dine nøglemålinger. Hvad er dine konverteringsfrekvenser og hvordan kan du forbedre på dem? Hvilke sider arbejder? Hvad eksemplar skal finjusteres? Hvilket indhold skal gå? Hvad laver du lige? Bruge dine dollars på at forbedre de underpræsterende områder.
Løse at fokusere på website resultater i 2006!
Koncentrere sig om områderne med de største opadrettede og største effekt på din bundlinje!

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Rul til toppen